torsdag, februar 23, 2006

Bilete blant anna fraa var eventyrfulle baattur paa Niger!


Slik ser det ut i elva utanfor Djenne i Mali under toerketida.
To slitne og skitne karar som har vore med paa aa redde sekkar med maismjoel etter at baaten deira sank paa Niger!
To troette typar. Dei maatte sove paa taket paa deira nye baat. Kanskje like greit dersom denne baaten ogsaa skulle synke.
Naar baggasjen er i underetasjen i lag med 50 sovande afrikanarar, maa ein ta fantasien i bruk dersom ein frys paa foetene.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Eg veit ikkje om eg kan ta meg fri mellom ". og (. mai nei, men eg kan sjekke. Kan du vere litt meir spesifikk med datoen?

oystein

5:40 p.m.  
Anonymous Anonym said...

3-5 mai

2:52 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Dere er så heldige som er på tur! Jeg vil være med! Ha det kjekt videre:)

10:34 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Kul att se bilderna. Ni är mitt i äventyret ser jag. Köp gärna musik och ta med hem. Vad är planerna nu? Ouagadougou?

3:16 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Vi sa ikkje 'eg elskar deg' då de reiste.

Vi trengde aldri å seie det.

Forresten: eg elskar dykk.

8:42 p.m.  
Anonymous Anonym said...

god tur

10:11 a.m.  
Anonymous Anonym said...

ÅRBOK 2006 Fjaler U Skule. Eg håpar det er OK å plukke litt frå reisebreva til Årboka??
God tur!
Helsing Asbjørn Eikerol

11:29 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home


statistikk