fredag, februar 10, 2006

Traff paa eit norsk par, Guro og Michael (www.malariatravels.com) i St. Luis. Dei hadde reist litt rundt i Vest Afrika og gav oss ein del tips. Dei hadde med PC, so eg fekk ogsaa brent ut litt bilder, so her kjem nokre smakebitar av turen vaar so langt...





Terje kosar seg med ei siste Hansa oel og Johnny Cash biografi i London.


Salon style i Rabat, Marokko.


Ein litt redd Sigurd held ein slange i Marrakesh, Marokko.

Terje paa besoek hos familien Guaye i Dakar, Senegal.

Ut mot havet. I Dakar, Senegal.


Sigurd er populaer naar han deler ut peanoetter til barna paa Goree Island, Senegal.


Nokre gutar skyssa Sigurd over til hotellet i St. Luis, Senegal.


Tusenvis av fuglar i fugleparken utanfor St. Luis, Senegal.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Til Terje:
Håper du har det fint på tur, kjære Terjeferje. Pass på å spise sunt og drikke nok vann og sånn. Pass på deg, for jeg er glad i deg! Klem.

12:15 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Eg har høyrt alle i afrika e kòlandes svarte. Stemmer det? Markvard knakka foten i går, han hoppa stille lengde rett i veggen.

1:18 p.m.  
Anonymous Anonym said...

kem faen e silje v, og koffor i helvete e ho glad i deg, terje?

6:29 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Eg trur Silje V er ei myte. Ein sagnfigur om du vil, om lag som faunar og dryadar.

I dag såg eg ein narkoman mann som kvelva eit bosspann framfor ein politibil og lo ein manisk, hul latter då politimannen kom ut for å kjefte på han.

though you die, la resistance lives on

10:52 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Jeg vil se flere bilder av Terje i bar overkropp.. er Silje mammaen hans?

Helsing Tromme-Frode, snart Gitar-Frode igjen.

11:21 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Eg vil òg sjå fleire bilete av Terje i bar overkropp. Men t-skjorte er greit det og, for du kan sjå musklane rett igjennom.

I'd like to wax your crank shaft!

4:22 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home


statistikk